lauantai 3. marraskuuta 2012

Expensive dreams

Ajattelin tässä teidän iloksenne tehdä postauksen unelma printeistäni, jotta ette aivan kyllästyisi noihin asupostauksiin, joita olen viimeaikoina tehnyt useamman.x3
Aloitetaanpas. :DD

1. Sugary Carnival laventelina. Rakastan tuota printtiä yli kaiken, koska pidän kovasti poniprinteistä ja tämä on muutoinkin suloinen. 
2. Toisen sijan nappasi tietysti joka sweettarin unelmaprintti: Milky Planet. Pidän tästä erityisesti vaaleansinisenä, sillä se tuo äklömakean printin ohelle hieman raikkautta. 
 3. Taas poniprintti. Babyn Unico in Bloomland on mielestäni aivan ihastuttava ilmestys. 
4. Toy parade on vain jotenkin niin suloinen, että siitä(kin) on tullut yksi unelmaprinttini.
5. AP:n Honeay Cake printti on myös yksi suosikkejani. Alunperin en pitänyt printistä lainkaan, varsinkaan keltaisena, mutta se on jotenkin syöpynyt mieleeni, kun olen nähnyt sen ympärille rakennettuja koordinaatioita. xD
Haha, joo ei ole printti tämä, mutta tämä olisi myös varsinainen unelma. ;DD
AP:n Magical Pony bag. ^^

Hyvin Angelic Pretty painotteista.. :D Babyn printit ovat usein hieman enemmän calssicmaisempia, kuin AP:n, joten ne eivät varmaan siksi aina oikein iske minuun.


3 kommenttia:

  1. Mitä, mitä?? Minä kun olen aina luullut että unelmoit sinisestä sugary carnivalista?Olen tainnut sekoittaaa sen milky planetin kanssa.

    -Natsu

    VastaaPoista
  2. Sininenkin olisi jo täydellisyyttä, mutta olen aina halunnut sen laventelina, se tekee kokonaisuudesta jotenkin rauhallisemman, minun mielestäni. :D

    VastaaPoista
  3. Minulla olisi sinulle pieni award blogissani!
    http://tyttoprinssi.blogspot.fi/2012/11/so-sweet.html

    VastaaPoista